Oferty inwestycyjne

ZAPYTANIE OFERTOWE na opracowanie koncepcji architektonicznej remontu jadalni stołówki szkolnej wraz z poszerzeniem strefy wydawania posiłków

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na opracowanie koncepcji architektonicznej remontu jadalni stołówki szkolnej wraz z poszerzeniem strefy wydawania posiłków

1. ZAMAWIAJĄCY:

Szkoła Podstawowa nr 175 im. Heleny Marusarzówny
ul. Trzech Budrysów 32
02-381 Warszawa

tel. 22 8222005
e-mail: sekretariat.sp175@eduwarszawa.pl

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji architektonicznej remontu jadalni szkolnej o powierzchni 164 m², mieszczącej się w budynku szkoły przy ul. Trzech Budrysów 32, wraz z koncepcją rozszerzenia strefy wydawania posiłków (tzw. „wydawki”).

Celem opracowania jest poprawa funkcjonalności i estetyki przestrzeni, optymalizacja organizacji ruchu oraz dostosowanie wnętrza do osób korzystających z pomieszczenia tj. uczniów szkoły podstawowej w wieku 7-15 lat, a także do obowiązujących norm sanitarnych, ergonomicznych i przeciwpożarowych.

3. ZAKRES OPRACOWANIA:

  1. Analiza stanu istniejącego na podstawie wizji lokalnej oraz dostępnej dokumentacji.
  2. Nowy układ funkcjonalny jadalni (164 m²) – z uwzględnieniem:
    • liczby i układu miejsc siedzących,
    • ciągów komunikacyjnych,
    • ewentualnych stref funkcjonalnych (np. miejsce na pojemniki do segregacji, kącik ciszy itp.).
  3. Koncepcja poszerzenia strefy wydawania posiłków, w tym:
    • ergonomiczne rozmieszczenie urządzeń i okienek wydawczych,
    • optymalizacja przepustowości strefy wydawania.
  4. Propozycja wystroju wnętrza – kolorystyka, materiały wykończeniowe, meble, oświetlenie, rozwiązania poprawiające akustykę.
  5. Sugestie dotyczące modernizacji instalacji (wentylacja, elektryka, ewentualnie wodno-kanalizacyjna).
  6. Wizualizacje 3D i rzuty poglądowe (z podstawowymi wymiarami).
  7. Opis koncepcji wraz z uzasadnieniem przyjętych rozwiązań projektowych.

4. WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w projektowaniu wnętrz obiektów użyteczności publicznej (preferowane placówki edukacyjne).
  • Uwzględnienie aktualnych przepisów BHP, SANEPID, PPOŻ.
  • Możliwość dalszej współpracy na etapie projektu wykonawczego (opcjonalnie).

5. TERMIN REALIZACJI:

Koncepcja powinna zostać opracowana i przekazana do dnia 15.12.2025.

6. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Oferty prosimy przesyłać drogą mailową na adres: sekretariat.sp175@eduwarszawa.pl
do dnia 20.10.2025, do godz. 15:00.

Oferta powinna zawierać:

  • Informacje o wykonawcy (CV / opis działalności / link do portfolio).
  • Opis doświadczenia w podobnych realizacjach.
  • Cenę brutto za opracowanie koncepcji.
  • Szacowany termin realizacji.

7. KRYTERIA OCENY OFERT:

  • Cena – 40%
  • Doświadczenie wykonawcy – 30%
  • Jakość dotychczasowych realizacji (portfolio) – 30%

8. UWAGI KOŃCOWE:

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi oferentami.
  • Zapytanie ma charakter rozeznania rynku i nie musi skutkować zawarciem umowy.

W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Marcin Wierzyński
Kierownik gospodarczy

Tel.  22 824-02-71

e-mail: kierownik@sp175.pl
Data: 26.09.2025

 

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 września 2025 22:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Renata Jończyk
Ilość wyświetleń: 36
07 października 2025 11:10 (Renata Jończyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 października 2025 19:54 (Renata Jończyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 września 2025 22:55 (Renata Jończyk) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany