Warszawa, 17 listopada 2025r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej
1. Zamawiający:
Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa r 175 im. Heleny Marusarzówny
Adres: Trzech Budrysów 32, 02-381 Warszawa
Osoba do kontaktu: Joanna Lachowicz - intendentka
Telefon/e-mail: 22 8222005 wew. 2 e-mail: intendent@sp175.pl
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Szczegółowa lista produktów oraz ich podział na grupy asortymentowe wraz z ilościami oraz miejscem na wpisanie cen jednostkowych, znajduje się w Załączniku nr 1 (plik Excel). Oferent jest zobowiązany do wypełnienia załączonej tabeli i odesłania jej razem z ofertą.
Oferent może złożyć ofertę na całość asortymentu lub wybraną grupę (grupy) produktów, np.:
· mięso i wędliny,
· nabiał,
· jajka,
· ryby,
· warzywa i owoce,
· produkty mrożone,
· desery,
· pozostałe artykuły spożywcze.
Każda grupa będzie oceniana niezależnie.
3. Wymagania wobec oferenta
4. Termin realizacji zamówienia
Od dnia: 1 stycznia 2026 r.
Do dnia: 31 grudnia 2026 r.
5. Sposób przygotowania oferty
Ofertę prosimy przesłać w formie elektronicznej na adres: sekretariat@sp175.pl
lub złożyć w sekretariacie szkoły do dnia: 2 grudnia 2025 roku do godz. 15.00
Oferta powinna zawierać:
· wypełniony Załącznik nr 1 – Formularz cenowy (Excel), w zakresie grup produktowych, na które składana jest oferta,
· informację o warunkach płatności,
· terminie realizacji dostaw,
· dane oferenta: nazwa, adres, NIP, osoba do kontaktu.
Oferent powinien wyraźnie wskazać, na które grupy produktowe składa ofertę.
6. Kryteria oceny ofert
7. Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa Nr 175