Oferty inwestycyjne

Zaproszenie do składania ofert na dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej

Warszawa, 17 listopada 2025r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej

 

1. Zamawiający:
Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa r 175 im. Heleny Marusarzówny
Adres: Trzech Budrysów 32, 02-381 Warszawa
Osoba do kontaktu: Joanna Lachowicz - intendentka
Telefon/e-mail: 22 8222005 wew. 2 e-mail: intendent@sp175.pl

 2. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.

Szczegółowa lista produktów oraz ich podział na grupy asortymentowe wraz z ilościami oraz miejscem na wpisanie cen jednostkowych, znajduje się w Załączniku nr 1 (plik Excel). Oferent jest zobowiązany do wypełnienia załączonej tabeli i odesłania jej razem z ofertą.

Oferent może złożyć ofertę na całość asortymentu lub wybraną grupę (grupy) produktów, np.:

·       mięso i wędliny,

·       nabiał,

·       jajka,

·       ryby,

·       warzywa i owoce,

·       produkty mrożone,

·       desery,

·       pozostałe artykuły spożywcze.

Każda grupa będzie oceniana niezależnie.

 3. Wymagania wobec oferenta

  • Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty żywnościowe w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 miesiące).
  • Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach zabezpieczających żywność przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniem.
  • Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu żywność oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
  • Dostawy towarów winny być realizowane ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w dni robocze w godz. 8.00 –10.00 na koszt i ryzyko wykonawcy.

 4. Termin realizacji zamówienia

Od dnia: 1 stycznia 2026 r.
Do dnia: 31 grudnia 2026 r.

 5. Sposób przygotowania oferty

Ofertę prosimy przesłać w formie elektronicznej na adres: sekretariat@sp175.pl
lub złożyć w sekretariacie szkoły do dnia: 2 grudnia 2025 roku do godz. 15.00

Oferta powinna zawierać:

·       wypełniony Załącznik nr 1 – Formularz cenowy (Excel), w zakresie grup produktowych, na które składana jest oferta,

·       informację o warunkach płatności,

·       terminie realizacji dostaw,

·       dane oferenta: nazwa, adres, NIP, osoba do kontaktu.

Oferent powinien wyraźnie wskazać, na które grupy produktowe składa ofertę.

 6. Kryteria oceny ofert

  • cena – 50 %
  • jakość oferowanych produktów (świeżość, marka, termin) – 30 %
  • warunki dostawy i logistyka – 10 %
  • doświadczenie w obsłudze placówek oświatowych – 10 %

 7. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  • kontaktu z oferentami w celu doprecyzowania treści ofert,
  • unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 listopada 2025 18:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Renata Jończyk
Ilość wyświetleń: 25
17 listopada 2025 18:08 (Renata Jończyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 listopada 2025 18:07 (Renata Jończyk) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy_2026.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
17 listopada 2025 18:07 (Renata Jończyk) - Dodanie załącznika [zamowienia-publiczne-10.2025.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany